حرفای فرزانه ای

خرید بک لینک
میگم من از همه کار و زندگیم و عشقم دارم میزنم و میام ک با تو زندگی کنم

اونوقت تو از ی کانون نمیگذری ک من روش حساس شدم؟؟؟

حرفای فرزانه ای...

ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 229 تاريخ: جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 4:24

قراره امتحان میان ترم بگیرم

از شاگردایی ک عاااااشقونم

خدایاااااا

نمیدونم چ جوری حس الانمو بگم

خودت میدونی ولی اگ 1000بارم بگم کمه

عاشقتممممممن خداااا

عاشقققق

مرسییییی بخاطر این لحظاتتتتت شیییییریییینننن

دوستت دااااررررمممم

حرفای فرزانه ای...

ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 205 تاريخ: جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 4:24

دیششب یهویی یه طوری شدم...

داشتم حرف میزدم....

-کی میرید ایران

+ دو هفته دیگ

- نوروز چی، نوروزم ایرانید دیگ

+ اره

.

.

یه عالمه حرف دیگ کاری

-باشه، باز اگه شد جمعه حرف میزنیم

...

نکنه راست باشه حرفی که شنیدم.... خدایااا دارم همش به آمنه فکر میکنم...

نه.... نمیذارم....

ولی.....

***

حرفای فرزانه ای...

ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 195 تاريخ: جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 4:24

فریبا دوستم مشاوره خوندهیه جورایی هم منو میشناسهباهاش حرف زدم.... از فکر این روزام....گفت تو و عارف اصلا بهم نمیایید.... مثه پشه میمونهاصلااا قبول نکنبهش گفتم.... از احساسم به یکی یه دونه.... اینکه مطمئنم دوستم داره... اما به کارمم خیلی علاقه دارمگفت فرزانه، کار همیشه هست، اما با کسی ازدواج کن که دوستت دارهچون کسی که دوستت داره باعث میشه زندگی برات شیرین باشهگفت اگر میتونه از خانواده ش جدا شه، قبول کن... بعد یه مدت هم برا خانوادش عادی میشه و مشکلی نیست، همون اول اگه یه جا نباشین و حرفی نشه، بعد عادت میکنن و عادی میشهگفتم هی میگ صبر کنبرعکس بقیه که گفتن ن حرفای فرزانه ای...

ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 207 تاريخ: جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 4:24

من ی استادم توی دانشگاه پایتخت....

پر از انرژی های زیاد

قراره ی عالمه مثبت باشم و کارای اساسی کنم

من میتووووونمممم

مرررررسیییی خدا جوووون ن ن ن

ب شدتتتتت دوستت دااااااارررررررممممممم

حرفای فرزانه ای...

ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال می‌کنید

برچسب: مرسی خدا,مرسی خدا جونم,مرسی خدا جون,مرسی خدایا,مرسي خدام المرشد,خدایا مرسی که هستی,خدایا مرسی خدایا ممنون,خدایا مرسی که هوامو داری,آهنگ خدایا مرسی,وبلاگ خدایا مرسی, نویسنده: بازدید: 209 تاريخ: چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 13:13

هم دیشب هم امروز یکم با یکی ی دونه حرف زدیم!!

دیشب میگ میدونم تقصیره اون پسره عارفه

حالا چرا رو نمیدونم

اینک میگم دوماه دیگ 27 سالم میشه اونم دور از تو

الهی...

ولی هنوزم دوستش دارم

حرفای فرزانه ای...

ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 221 تاريخ: چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 13:13

قراره این هفته پر کار باشماسم گونه های درختی دانشگاه رو یاد بگیرمو سعی کنم موضوع ی پروژه خوب رو ب استاد بگم ک از طرف دانشکده کار کنیمالبته تا حالا دوتا پیشنهادامو قبول کرده هااااولی ب رو نمیاره ک پیشنهاد من بودا.... هم باغ بوتانیک... هم راهنما برا درختای دانشگاه ک اسم و خانواده و اینا توش نوشته شده باشهخیلی دوست دارم کابل ی پارک جنگلی داشته باشه.... نداره اخهحالا میخوام فعلا درمورد جغرافیای کابل بدونم بلکه ی نظر درست حسابی بدم...باشد ک خدای گلم هم حسااااابییییی کمکم کنه حرفای فرزانه ای...

ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 13:13

یلام

امروز یه سیر غلمی با دامشجوها و استاد کوهستانی رفنیم داخل محوطه داتشګاه

باید ګوته شتاسیمو قوی کنم

««

امزوز یه حورایی اولین جلسه ګروه بود که شرکت کردم

البیته فوری بودو ۲تا از استادا نبودن

ولی با خال یود

اینجا بودنمو خیلی دوس دارم

مرسی ی ی ی خداجوتم

حرفای فرزانه ای...

ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 13:13

صفحه بندی